Plastik

» » » » » » » » » Jose Fernandao bir sonraki durağını açıkladı


Süper Lig’in gol kralı Jose Fernandao’dan, A Milli Takım’ın patronuna mesaj:
Fatih Terim beni alsa mutluluktan uçarım
“Ozan’ı, Serdar’ı ve Volkan Şen’i Hollanda maçında gururla izledim. Fatih Terim eğer bana da bu şansı tanırsa ona minnettar kalırım. Çünkü hayalim bu. Bunu düşündüğümde heyecanlanıyorum. Rüya gibi bir şey. Gerçekleşirse elimden geleni yaparım”
Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, yaklaşık 6 ay önce, “Milli takım için bize katkı sağlayacağına inandığımız yabancıları devşirebiliriz” açıklamasını yapınca akla ilk gelen isim Bursaspor’un gol makinesi Fernandao olmuştu. Herkesin ortak görüşü Brezilyalı forvetin tam da milli takımımızın hücum hattını güçlendirecek bir oyuncu olduğuydu. Merak edilen konu ise Fernandao’nun bu konudaki düşünceleriydi.
‘Ailem de mutlu'
İşte milli takıma 6 oyuncu gönderip alkış alan Timsah’ın Ay-Yıldızlı formaya göz kırpan yeni isminin bu konudaki gerçek düşünceleri: “Bana karşı böyle bir ilgili olduğunu duymuştum. Ancak sonrasında herhangi bir gelişme olmadı. Bu hassas bir konu ama eğer bana böyle bir şans verilirse elimden geleni yapmaya çalışırım. Bir yılı aşkın süredir Türkiye’deyim. Karakterime uygun bir ülke burası. Burada olmaktan ben de mutluyum, ailem de.
‘Pişman etmem’
Tabii ki Türkiye Milli Takımı için oynamak isterim. Fatih Terim bana eğer bu şansı tanırsa ona minnettar kalırım. Çünkü hayalim bu. Bunu düşündüğümde heyecanlanıyorum. Rüya gibi bir şey. Bu şans bana tanınırsa kimseyi pişman etmeyeceğimden eminim.”
‘Bursalılar bunu hak etti’
“Şunu açık yüreklilikle söyleyebilirim ki, Volkan, Serdar ve Ozan Tufan milli formayı giymeyi fazlasıyla hak etti. Kesinlikle hak ederek seçildiler ve sahada da bence bunu hak ettiklerini gösterdiler. O forma kutsaldır ve o formayı giydiğin zaman hakkını vermen gerekir. Onları gerçekten gururla izledim.”

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Google+